Concept


Het concept van de dinerbelevingen op unieke locaties ontstond bij ons in 2012. Bezieler Didier Bastiaens, marketeer, organisator en levensgenieter, wilde mensen terug dichter bij elkaar en bij het eten op hun bord brengen. Zijn passie? Authentieke smaken herontdekken, recht van het land. Ongedwongen, op locaties die direct verbonden zijn met dat land. Met onbekenden die vrienden worden door de smaak. Nu eens tussen de fruitbomen of midden in een wei, dan weer langs het water, op een heuvel of in een historisch domein. En de magie werkt. Sinds het ontstaan van Vrienden van de Smaak schoven al duizenden mensen mee aan tafel. Ze maakten kennis met smaakmakers, boeren, telers en kwekers. Ze proefden (h)eerlijk lekkers en beleefden memorabele avonden. Er groeiden mooie vriendschappen.

Zo kwam er van verschillende vrienden ook de vraag “Waarom niet eens de grens oversteken?” Inmiddels organiseert Didier met Vrienden van de Smaak ook culinaire trips naar buitenlandse bestemmingen en ontwikkelt smakelijke events op maat voor bedrijven en particulieren.

Smaak, beleving en authenticiteit zijn immers de rode draad. Dat spreekt voor zich.




Concept
keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x